Newest photographs taken in Utrecht

Latest updates concerning Utrecht

  1. Marja Brakel's avatar
    Marja Brakel has written a review for Kraton Rosbeijer
    Translate from Nederlands to English

    Corona, dus niet meer “uit eten” maar “thuis uit eten”. We hadden al een keer bij Kraton gegeten en dat was ons goed bevallen. De foto’s zien er goed uit, dus besteld en op zaterdag 27 februari 2021 vanuit Tiel naar Leusden gereden om het af te halen. Ik kreeg 2 plastic tassen mee en aan de hoeveelheid verpakking te zien lekker veel eten. Misschien kunnen we er wel 2 dagen van eten. Dat was dus een hele grote vergissing. We zijn ervan uit gegaan dat als je bijna 60 euro eten besteld dat je er dus met zijn tweetjes goed van kunt eten! Wat de foto’s laten zien is zeker 3x zoveel als wij hebben meegekregen, ze zijn misleidend en laten zien wat je niet krijgt. Het was voor 1 persoon eigenlijk al weinig, laat staan voor 2 personen. We hadden beter in Tiel bij de Chinees voor 30 euro eten kunnen kopen, dan hadden we er 2 dagen van kunnen eten en geen vies eten gehad. We zijn gek op Indonesisch eten, maar niet meer bij/van Kraton.

    0 positive votes0 negative votes
  2. Picobello's avatar
    Picobello commented on a review at Picobello
    Picobello
    From restaurant

    Bedankt voor je lieve woorden.
    Team Picobello

  3. Hakan's avatar
    Hakan has written a review for Tok Tok Chicken
    Translate from Nederlands to English

    Super snel bezorgd, vriendelijke bezorger wordt zeker vaak bezorgen hier. Echt een aanrader

    • Food & drink 9
    • Ambiance 10
    • Service 10
    • Price/Quality Ratio 10
    9.6
    0 positive votes0 negative votes
  4. Dalin's avatar
    Dalin has written a review for Da Gigi
    Translate from Nederlands to English

    Vanavond een telefonische bestelling gedaan, waarbij de medewerker alles probeert te verkopen. Maar niet aangegeven wat de kosten waren. Een klein bakje parmezaanse kaas €3,30 en een kleine caffee mousse voor €6,00. Dit kwam ik pas te weten nadat alles betaald was. Bij de afronding van de bestelling, nog gevraagd wat het totaal bedrag was. Maar dat moest nog berekend worden. Er is sowieso niet aangegeven wat de extra's kosten. En erg on klantvriendelijk is al helemaal wanneer je verhaal doet bij de eigenaar, deze je ten eerste niet serieus neemt. En ten tweede wordt aangegeven melding gezien als ene oor in en andere oor uit, en dit werd nog bevestigd door de eigenaar. Zij zien zeker klant niet als koning. Wens ze suc6 met deze onprofessionele verkoop.

    • Food & drink 4
    • Ambiance -
    • Service 1
    • Price/Quality Ratio 4
    3.7
    0 positive votes0 negative votes
  5. Anita Brouwer's avatar
    Anita Brouwer has written a review for Spitsheuvel

    Anita Brouwer

    Translate from Nederlands to English

    Vanwege Corona, alleen afhalen het was weer heerlijk, hebben super genoten!!!
    Waarvoor dank, succes en tot de volgende keer!

    • Food & drink 10
    • Ambiance -
    • Service 10
    • Price/Quality Ratio 10
    10
    0 positive votes0 negative votes
  6. Hans van giersbergen's avatar
    Hans van giersbergen has written a review for De Zilveren Zwaan

    Hans van giersbergen

    Translate from Nederlands to English

    Zeer vriendelijke mensen. Het chinese eten is het beste van Zeist. De mihoen is rijkelijk gevuld. Van mij krijgen jullie een 10.

    0 positive votes0 negative votes
  7. Joyce's avatar
    Joyce has written a review for Picobello
    Mediterranean Utrecht
    Translate from Nederlands to English

    Alweer heerlijk gegeten bij Picobello. Ruime porties, mooi gepresenteerd, heerlijk van smaak. Deze keer de biefstuk, vissalade en eigen gemaakte broodje hamburger.
    Ook desserts waren verrukkelijk: red velvet taart en macarons. Super!

    • Food & drink 9
    • Ambiance -
    • Service 9
    • Price/Quality Ratio 9
    9
    1 positive vote0 negative votes
  8. Ayman Saliman's avatar
    Ayman Saliman commented on a review at Lin-Fa

    ik heb nu spijt van mijn klacht, dat is eigenlijk mij fout, omdat ik vroeg de bestelling heb ik gevraagd voor kleine potje bami voor mijn kind, maar de opmerking komt automatisch bij deze bestelling ook.daarom. maar buiten dat vind ik bijzonder dat de eigenaar zelf terug belt, en alles goed maakt terwijl dat is hun fout niet, voor dat en ben eerlijk complimenten...
    echt goed met gasten gaan,,, TOP SERVIES
    en sorry voor de misverstand

  9. Ayman Saliman's avatar
    Ayman Saliman has written a review for Lin-Fa
    Chinese Indian Zeist
    Translate from Nederlands to English

    Ik vind deze keer niks, tenerste allé gerechten was koud, maar dat maak niks uit, kan ik zelf warm maken, maar ik heb extra een groot pak bami de van 6 euro… hellaas echt allen half pakje, lijkt mij dat iemand heeft de helft al opgegeten. Trouwens heb ik een foto van. En ga ik de foto delen bij andere site de kan ik een foto bijvoegen.

    • Food & drink 1
    • Ambiance -
    • Service -
    • Price/Quality Ratio -
    1
    0 positive votes0 negative votes
  10. Marleen's avatar
    Marleen has written a review for Hans & Frietje
    Translate from Nederlands to English

    Op de site stond dat de bestelling met 25 minuten geleverd zou worden. Dit liep uiteindelijk op naar 75 minuten. Hierop bestelling geannuleerd en elders friet gaan halen. We zouden terug gebeld worden hoe we dit op gingen lossen.. Tot op heden niets vernomen.. En de friet wel betaald. Enom slordig.

    0 positive votes0 negative votes
  11. Van Soest's avatar
    Van Soest has written a review for Cooking Express
    Translate from Nederlands to English

    Maand menu besteld, kwalitatief zeer goed. Ruim voldoende voor 3 personen. We hebben er goed en zeer smaakvol van gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

    • Food & drink 9
    • Ambiance -
    • Service -
    • Price/Quality Ratio 9
    9
    0 positive votes0 negative votes
  12. Karel de Groot's avatar
    Karel de Groot has written a review for Amana
    Snackbars IJsselstein

    Karel de Groot

    Translate from Nederlands to English

    Bestelling geplaatst, geschatte tijd is 50 min max,
    Eten kom ander half uur later. Koud, niet lekker, onduidelijke prijzen, wtf is dit voor service helemaal lijp...

    0 positive votes0 negative votes
  13. Fam v westerlaak's avatar
    Fam v westerlaak has written a review for Spitsheuvel

    Fam v westerlaak

    Translate from Nederlands to English

    Eten altijd top, zelfs nu bij het afhalen. Hopen gauw weer bij jullie te kunnen eten 👍

    • Food & drink 10
    • Ambiance 10
    • Service 10
    • Price/Quality Ratio 9
    9.6
    0 positive votes0 negative votes
  14. Adilhan's avatar
    Adilhan has written a review for Jonkheer De Ram
    Translate from Nederlands to English

    Ik heb een lekere pizza gegeten. Was snel bezorgd en het eten was ook lekker warm

    • Food & drink 8
    • Ambiance 9
    • Service 10
    • Price/Quality Ratio 10
    9.1
    0 positive votes0 negative votes
  15. Adilhan's avatar
    Adilhan has written a review for Tok Tok Chicken
    Translate from Nederlands to English

    Lekkere grill gegeten, super snel eten geleverd.
    Aardige mensen

    • Food & drink 10
    • Ambiance 10
    • Service 10
    • Price/Quality Ratio 8
    9.2
    0 positive votes0 negative votes
  16. Mel's avatar
    Mel has written a review for Tok Tok Chicken
    Translate from Nederlands to English

    Zondag 19:00 uur besteld 19:30 uur gekregen keurig netjes verpakt!
    Was heel lekker en wat een top service aardige mensen!

    • Food & drink 9
    • Ambiance 10
    • Service 10
    • Price/Quality Ratio 9
    9.2
    0 positive votes0 negative votes
  17. carry van der horst's avatar
    carry van der horst has written a review for HFSLG

    carry van der horst

    Translate from Nederlands to English

    Gisteren werd er een afhaalmaaltijd bezorgd door de Hoefslag.
    Heerlijk op tijd en in eerste instantie zag het er goed uit, Bij de beschrijving van het menu en kijkend naar de inhoud bevreemde het mij dat de verschillende doosjes in de box, geen nummer, of kleur had alleen de aanduiding vis en op1doosje stond tussengerecht, terwijl het tussengerecht alleen al 2 componenten had.
    Ook bleek later toen ik voor de tweede maal belde naar het restaurant (ik dacht dat wij een verkeerde beschrijving hadden,) dat de beschrijving niet alleen onze gerechten beschreef (waarvan we maar moesten raden welke gerecht het was,) maar ook van alle andere gerechten die op dat moment besteld konden worden… een hele puzzel. Dat alles op 1 A- viertje waarvan niet aangekruisd was wat voor onze box van toepassing was.
    Toen de gerechten zelf: teleurstellend in smaak en kwaliteit.
    Misschien was ik al teveel geïrriteerd door het gedoe… echter was deze box in tegenstelling tot eerdere ervaringen (reeds 8 x) bij verschillende restaurants een zware teleurstelling en hebben wij het idee dat deze box niet Hoefslag waardig is en zullen wij dit zeker niet meer proberen… jammer. Wij wilden op mijn mans verjaardag een feestelijke avond met lekker eten en daarbij de horeca steunen in deze voor hen moeilijke tijd. Dit bleek een niet te vervullen wens!
    Het kan binnen dit budget 8× beter is onze ervaring!

    • Food & drink -
    • Ambiance -
    • Service 4
    • Price/Quality Ratio 4
    4
    0 positive votes0 negative votes
  18. Miek's avatar
    Miek has written a review for Van Empelen Snacks
    Translate from Nederlands to English

    Ik kom al jaren bij deze snackbar en nooit een slechte ervaring gehad! Altijd vriendelijk geholpen, of het nu door eigenaar, moeder, dochter of ander personeel is. Goede hygiëne en altijd lekkere friet die verantwoord gebakken wordt (voor zover friet verantwoord is😉).

    • Food & drink 10
    • Ambiance 9
    • Service 10
    • Price/Quality Ratio 9
    9.5
    0 positive votes0 negative votes
  19. Hennie's avatar
    Hennie has written a review for Venus
    Translate from Nederlands to English

    Lieve en gastvrije bediening

    Gister souvlaki besteld daar hoort rijst bij nu zat daar weke natte snijbonen. Zo jammer, dit past totaal niet bij dit lekkere gerecht. Dit deed het gerecht teniet. Verder was de smaak goed

    • Food & drink 7
    • Ambiance -
    • Service 9
    • Price/Quality Ratio 8
    7.7
    0 positive votes0 negative votes
  20. Alain van Bielert's avatar
    Alain van Bielert has written a review for Café Wout
    Mediterranean Utrecht

    Alain van Bielert

    Translate from Nederlands to English

    Tijdens de Tasty Walk van het weekend van 20 tot 21 februari heerlijke zoete ui met mousse van pastinaak gegeten. Dit café was een zeer fijne verrassing! Enthousiast personeel met verfijnde gerechten, we willen hier echt gaan eten wanneer ze weer open zijn!

    • Food & drink 10
    • Ambiance 8
    • Service 8
    • Price/Quality Ratio 8
    8.8
    0 positive votes0 negative votes
  21. Sander en Fanny's avatar
    Sander en Fanny has written a review for Het Oude Pakhuis

    Sander en Fanny

    Translate from Nederlands to English

    Toprestaurant op toplocatie! De eigenaar/chef-kok en de gastheer zorgen met hun team voor een fantastische middag of avond. Binnen en buiten heerlijk zitten in een bijzondere ambiance. Het eten is voortreffelijk. Ook de afhaalmaaltijden in Coronatijd zijn zeer aan te raden!

    • Food & drink 10
    • Ambiance 10
    • Service 10
    • Price/Quality Ratio 10
    10
    0 positive votes0 negative votes
  22. Ka's avatar
    Ka has written a review for Tok Tok Chicken
    Translate from Nederlands to English

    Zatetdag avond heb ik gegeten bij tok tok chicken ondanks dat het druk is.
    Zijn ze snel en lekker gegeten!

    • Food & drink 10
    • Ambiance 9
    • Service 10
    • Price/Quality Ratio 9
    9.5
    0 positive votes0 negative votes
  23. Sonja's avatar
    Sonja has written a review for Ribhouse Texas
    Translate from Nederlands to English

    Vandaag een lady steak en mixed grill afgehaald, wat hebben we dat gemist! Super lekker gegeten en zelfs de gekruide friet bleef lang warm. Bedankt voor het heerlijke eten. We hopen dat jullie snel weer open mogen 🙏🏻

    • Food & drink 10
    • Ambiance -
    • Service -
    • Price/Quality Ratio 10
    10
    0 positive votes0 negative votes
  24. Brasserie Soof has a new photo
  25. Herma van Bree's avatar
    Herma van Bree has written a review for Tollius

    Herma van Bree

    Translate from Nederlands to English

    Goddelijk gegeten thuis, genoten van het Valentijnsdiner. Het was echt heerlijk, top!

    • Food & drink 9
    • Ambiance -
    • Service -
    • Price/Quality Ratio -
    9
    0 positive votes0 negative votes
  26. Iris Bruins Slot's avatar
    Iris Bruins Slot has written a review for Ming & Ming
    Translate from Nederlands to English

    Ik zou hier niet bestellen. Je wacht 3 uur en je krijgt niks. Telefonisch wordt je niet te woord gestaan!!!

    • Food & drink -
    • Ambiance -
    • Service 1
    • Price/Quality Ratio 1
    1
    0 positive votes0 negative votes
  27. Dylan mulder's avatar
    Dylan mulder has written a review for Ming & Ming

    Dylan mulder

    Translate from Nederlands to English

    3 uur geleden een bestelling geplaatst. naar meerdere malen bellen eindelijk de medewerkers aan de telefoon gekregen. Wij vroegen wanneer de bestelling kwam en er kon hier geen antwoord op worden gegeven. Wij begrijpen dat het zeer druk is. Maar om mensen 3 uur lang te laten wachten zonder enig bericht en zonder te weten of het überhaupt komt is wel zeer beschamend. Sorry van het Nederlands taal gebruik maar we hadden gewoon veel honger.

    0 positive votes0 negative votes
  28. Janine en Jos's avatar
    Janine en Jos has written a review for De Burgemeester

    Janine en Jos

    Translate from Nederlands to English

    Wij hebben zaterdagavond het 10 gangen verrassingsmenu opgehaald, en we waren verbluft hoe goed dit was voorbereid echt super!
    Alles keurig verpakt en genummerd en de smaken… wow!
    Dit is zeker voor herhaling vatbaar!
    Thx voor deze super Thuis beleving!
    Grt Janine en Jos.

    • Food & drink 10
    • Ambiance -
    • Service -
    • Price/Quality Ratio -
    10
    0 positive votes0 negative votes