in Doetinchem

Diner - Indiase keuken - Aziatische keuken - Afhaal/bezorg

  1. Translate from Nederlands to English

    Pluspunten
    +eten is goed.
    + personeel is vriendelijk.
    Minpunten
    - tot 2x toe drankjes besteld die niet aankwamen.
    - 1.5 meter/coronamaatregelen wordt niet gehandhaafd.
    - 4 gangen menu bestond maar uit 3 gangen. 1 gang werd vergeten.
    -de helft van de overige hoofdgerechten miste.
    -we hebben ruim 1.5 uur gewacht op het eten. (Tip: geef de consument dan tussen door gratis naan. Zodat de honger gestild kan worden.)
    -de baas bood iedereen gratis drankjes aan. Aangezien wij bezig waren met het dessert sloeg men ons over.
    -geen veganistische opties, terwijl zij zeggen dit wel aan te bieden.

    • Food & drink 7
    • Ambiance 5
    • Service 2
    • Price/Quality Ratio 1
    3.9
    1 positive vote0 negative votes

Comments posted regarding this review

  1. Make sure your comment meets the response guidelines. Also read our privacy statement.

Log in to comment

You can not comment on reviews anonymously. Please log in or create a new account to leave your comment.

  1. Geachte Mvr Mors,

    Als eerste vinden wij het zeer jammer dat u zaterdag geen leuke ervaring heeft gehad, Wij vinden deze review alleen niet rechtvaardig en graag zou ik ons perspectief van de situatie willen geven.

    Ik loop nu uw minpunten af om onze mening erop te geven en wat dingetjes toe te voegen:

    "- tot 2x toe drankjes besteld die niet aankwamen."
    Mijn collega heeft inderdaad bij u drankjes op genomen en is daarna met spoed naar een bezorgadres gestuurd. Hiervoor hebben we ons excuus aangeboden en heb ik u persoonlijk uw drankjes meteen gebracht.

    "- 1.5 meter/coronamaatregelen wordt niet gehandhaafd."
    Wij nemen de coronamaatregelen zeer serieus, Zelfs toen er een tafel achter die van u kwam hebben wij dit direct gecorrigeerd.

    "- 4 gangen menu bestond maar uit 3 gangen. 1 gang werd vergeten."
    Door de drukte waren wij inderdaad 1 gang vergeten. Ook hier hebben wij ons excuses aangeboden en u een korting aangeboden voor 20 euro, Helaas was dit niet genoeg.

    "-de helft van de overige hoofdgerechten miste"
    U had een 4 gangen verassingsmenu en hebben ons best gedaan om u tevreden te stellen.

    "-we hebben ruim 1.5 uur gewacht op het eten."
    Wij hadden persoonlijk ook niet de drukte van zaterdag verwacht en hebben zelf door de coronamaatregelen mensen moeten afwijzen. Wij willen ervoor zorgen dat onze gasten een vermakelijke tijd hebt ondanks de situatie waar wij allemaal in zitten.

    "-de baas bood iedereen gratis drankjes aan. Aangezien wij bezig waren met het dessert sloeg men ons over."
    De eigenaar heeft mij persoonlijk instructies gegeven om elke tafel die aan het wachten was op eten een drankje aan te bieden. Ik heb uw tafel en een andere tafel niet opgenomen omdat u al voorzien was van eten en zelfs al aan het nagerecht zat.

    "-geen veganistische opties, terwijl zij zeggen dit wel aan te bieden."
    Als u in die anderhalf uur wachten de tijd had genomen om onze menu kaart te bekijken had u kunnen zien dat wij inderdaad meer dan genoeg vegan en vegetarische gerechten hebben.

    Alweer wij vinden het vervelend dat u geen leuke tijd heeft gehad maar wij hebben er alles aan gedaan om u toch tevreden naar huis te sturen. Uiteindelijk heeft u 55 euro korting gekregen op een rekening van 135 euro.
    U vond het nodig om ondanks onze compensaties toch verschrikkelijk boos te worden in het restaurant. Tot u ervoor zorgde dat mijn collega huilend naar het toilet is gevlucht.
    Wij wensen u nog een fijne dag verder en hoop dat het de volgende keer beter gaat

    Met vriendelijke groet,
    Andy (Host King Of India)